Predstavljamo: Icepeak

ICEPEAK je finski brend koji je nastao 1996. godine u kompaniji koja se proizvodnjom tekstilnih proizvoda bavi već 110 godina. L-Fashion Group je osnovan kao porodično preduzeće još daleke 1907. godine u Finskoj, a danas je jedan od najvećih proizvođača odeće na celom Skandinavskom poluostrvu. U okviru ove kompanije proizvodi se i distribuira više od 20 različitih brendova. ICEPEAK je nastao kao odgovor na potrebe tržišta, sa ciljem da zadovolji, pre svega, mlade, pozitivne i aktivne ljude koji atraktivnom odećom žele da skrenu pažnju na sebe i osećaju se prijatno i udobno. Za kratko vreme, brend je postao prepoznatljiv po vedrim, intenzivnim bojama i upečatljivim šarama. Širokim spektrom svojih proizvoda pokriva oblasti “street fashion“-a, skijanja, borda i planinarenja, vodeći računa podjednako o kvalitetu, funkcionalnosti i modernom dizajnu. Nedugo nakon uspeha na skandinavskom tržištu, ICEPEAK postaje jedan od najprodavanijih brendova u okviru srednje cenovne kategorije i u Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj, Francuskoj, Holandiji i Rusiji.

Savršeno izbalansiran odnos kvalitet/cena jedan je od ključnih razloga ogromnog uspeha ovog brenda na svetskom tržištu. Upotreba ekstremno otpornih materijala vrhunskog kvaliteta proizvedenih po ICETECH patentiranoj tehnologiji, kao i poštovanje najviših svetskih standarda prilikom krojenja i šivenja, omogućava Vam da se, čak i u najhladnijim zimskim danima, u ICEPEAK-u osećate slobodno i potpuno zaštićeno. ICEPEAK proizvodi štite od vetra i vode čak i u ekstremnim uslovima, a većinu ih karakteriše i sposobnost „disanja materijala“, odnosno propusno svojstvo, koje omogućava propuštanje suvišne vlage i toplote kroz materijal, što je posebno značajno pri bavljenju sportom. Tkanine imaju antibakterijska svojstva i otporne su na habanje, čime se obezbeđuje dug vek trajanja. Svojstva materijala svakog artikla istaknuta su na pratećoj etiketi. Istinski kvalitet potvrđuje veliki broj ski škola u svetu koje koriste isključivo ICEPEAK opremu. ICEPEAK je na našim prostorima prisutan od 2006. godine, zauzimajući sve veći deo tržišta iz godine u godinu.