Muški aksesoari za plivanje
Plivanje, osim što čini dobrobit celom telu, pruža osećaj slobode i relaksiranosti, što se pokazalo vrlo efikasnim u eliminisanju posledica stresa. Naučnici su dokazali da se plivanjem otpušta hormon endorfin, zadužen za dobro raspoloženje i sreću. Oni koji u svom sedmičnom kalendaru imaju raspored odlazaka na bazen kažu da im plivanje pomaže da održe formu i zdrav duh.
Ako smo te motivisali da kreneš na plivanje onda želimo i da znaš da kod nas možeš naći svu adekvatnu opremu. Na Planeti Sport nalaze se naočare za plivanje i kape za plivanje, a pred tobom je izbor proverenih brendova Adidas, Speedo, Arena, Rucanor, Slazenger.
Dok pakuješ šorceve za kupanje, peškir i papuče ne zaboravi i flašice za vodu.
Da biste bili cool, moderni i uvek u duhu sa vremenom, dovoljno je samo odabrati model sunčanih naočara, onaj model koji će odgovarati vašem senzibiltetu, karakteru i stilu. Zvuči teško? Ni najmanje, pogotovo kada ste na sajtu Planete Sport, jer je izbor više nego dovoljan. Brend Time Zone postao je izuzetno tražen, jer njegovi modeli naočara su odraz kvaliteta, trajanja i nonšalancije koja šalje poruku da za dobar stil ne moramo uvek izdvojiti mnogo novca.
Muške naočare Time Zone lako ćete prepoznati na ulicama, jer su specifične, imaju lepe boje i oblike. Vrlo lako ćete ih uklopiti u bilo koji stajling, kako onaj za izlaske, tako i u odlascima na posao. Time Zone ženske naočare biće idealan aksesoar damama, ne samo leti, već i sa prvim znacima proleća, kada su posebno motivisane da eksperimentišu u odevanju. Elegantne su, poneki modeli imaju i animal print, što će dati poseban pečat kompletnom outfit.
Svakako, sunčane naočare vezujemo za najlepše godišnje doba, leto, pa damama preporučujemo da pogledaju ponudu za ženske sandale, a muškarcima da razmisle o novim patikama za tenis pre nego zakažu nove termine za treniranje.
Osveži svoj garderober i kreirajte novi urbani i sportski stajling nekim od najaktuelnijih Nike modela obuće i odeće. Već odavno našem svakodnevnom stilu poseban pečat daju sportski dodaci, a brend Nike dominira u svojoj ponudi sofisticirane i inovativne sportske opreme. Nike patike ili Nike trenerke vladaju lajfstajlom i šalju poruku da sportski stajling i te kako može biti primećen i upečatljiv. Osim toga, čuveni Nike logo dovoljan je da se osećaš jedinstveno, sportski otmeno i delom svetske modne priče čiji uspeh traje decenijama.
Kad čuješ onu čuvenu rečenicu “Niko to ne zna dizajnirati kao Nike”, onda znaj da iza toga stoje inovacije, istraživanja, predan rad tima dizajnera i osluškivanje potreba savremenog doba. Sve to rezultira da odmah pohrlimo da kupimo Nike muške trenerke ili Nike patike za trčanje. Dame se posebno oduševe kad vide Nike dukseve, ili uvek zanimljivo i moderno dizajnirane Nike ženske jakne i Nike ženske patike.
Obraduj i svoje najmlađe, jer su Nike patike za decu već godinama omiljene među mladom populacijom.
Neka vaši vikendi i slobodno vreme budu obojeni Nike modelima - upari omiljene Nike patike sa Nike duksevima, trenerkama i majicama. Za dame preporučujemo da uz omiljeni džins prošetaju najnovije primerke Nike patika, a na fitnes da ne zaborave besprekorno dizajnirane Nike helanke. Prepusti se slobodi i mašti, a telo će ti biti zahvalno. Kreni da istražuješ Planetu Sport i našu ponudu Nike modela, a mi smo sigurni da ćeš naći baš ono što je bilo u tvojoj zamisli.
Snaga brenda i logoa
Nike je brend koji istinski poštujemo, a njegov logo deo je istorije 20. veka.
Snaga brenda i logoa potvrđena je uspesima koje je kompanija nizala godinama, kao i sportistima koji su svoje ime vezali za ovaj brend. Jer, kad kažemo Majkl Džordan kako da odmah ne pomislimo i na čuvene Air Jordan patike (takozvane džordanke), a uz Nike su stasavali i LeBron James, Rodžer Federer, Tiger Woods, Serena Williams, Rafael Nadal…
Legendarni slogan kompanije Nike “Just do it” lansiran je 1988. godine i stekao je status jednog od najpopularnijih slogana ikada. On je i danas, baš kao i godine kada je kreiran, poziv svima nama da budemo još bolji, i da svako od nas može postići i više nego što misli.