SUDIJSKI NOVCANICI - AKSESOARI - MUŠKARCI

Filteri
Filtriraj:
Ne možemo da pronađemo proizvode za odabrane kriterijume.

Kupovina steznika obično usledi nakon povreda, kada gledamo kako da što pre saniramo povredu i sprečimo još veću štetu. Stručnjaci u sportu kažu da bi steznike valjalo koristiti i preventivno, kako bismo sprečili potencijalne povrede. Steznici za zglobove i štitnici za kolena mogu da se koriste, i poželjno je, ukoliko smo nekada ranije imali povrede pa želimo biti sigurni da neće doći do novih.

 

Rucanor, kao brend, uvek ima odličnu ponudu ovih aksesoara, zato budite spremni za sve naredne sportske aktivnosti i sprečite povrede koje bi vas mogle zaustaviti u vašim malim i velikim pobedama.

 

Ukoliko je trčanje vaša omiljena rekreacija, a kako biste uživali u njemu, najpre izaberite adekvatne patike, jer bez toga ne vredi napraviti ni prvi korak. Ženske patike za trčanje biramo tako da budu što udobnije, da im je đon mekan, ali opet ne previše. Izbor patika će zavisiti i od kilometraže i vrste podloge na kojoj se trči. Muškarci će takođe pažljivo birati patike za fudbal, kako za futsal, tako i za fudbal na travi, jer osim spremnosti i volje rezultati dolazi i kada se odabera vrhunska oprema.


Od momenta kada vežbanje postavimo kao jedan od prioriteta u svakodnevnim životnim aktivnostima, menja se naša svest i shvatamo da je telu potrebno pružiti ono najbolje. Bilo da vežbamo kod kuće ili preferiramo teretane, vežbanje podrazumeva posedovanje određenih aksesoara kako bismo bili u formi, održali higijenu i hidrataciju, i tako pružili najbolje od sebe.

 

Tokom svih sportskih aktivnosti jako je važno održavati hidrataciju, zato flašice za vodu uvek treba da su pored vas. Prilikom ulaska i izlaska iz teretane nastojte da dezinfikujete ruke, pa je najpraktičnije u rancu imati antibakterijski gel.

 

Kad smo kod rančeva, vodootporni rančevi brenda Safelab najbolji su za avanture koje imaju dodira sa vodom, jer će stvari biti bezbedne i suve. Takođe, i na planinarenju će ovi biti rančevi dobra opcija, jer je otporna na habanje.


Osveži svoj garderober i kreirajte novi urbani i sportski stajling nekim od najaktuelnijih Nike modela obuće i odeće. Već odavno našem svakodnevnom stilu poseban pečat daju sportski dodaci, a brend Nike dominira u svojoj ponudi sofisticirane i inovativne sportske opreme. Nike patike ili Nike trenerke vladaju lajfstajlom i šalju poruku da sportski stajling i te kako može biti primećen i upečatljiv. Osim toga, čuveni Nike logo dovoljan je da se osećaš jedinstveno, sportski otmeno i delom svetske modne priče čiji uspeh traje decenijama.

Kad čuješ onu čuvenu rečenicu “Niko to ne zna dizajnirati kao Nike”, onda znaj da iza toga stoje inovacije, istraživanja, predan rad tima dizajnera i osluškivanje potreba savremenog doba. Sve to rezultira da odmah pohrlimo da kupimo Nike muške trenerke ili Nike patike za trčanje. Dame se posebno oduševe kad vide Nike dukseve, ili uvek zanimljivo i moderno dizajnirane Nike ženske jakne i Nike ženske patike

Obraduj i svoje najmlađe, jer su Nike patike za decu već godinama omiljene među mladom populacijom.

Neka vaši vikendi i slobodno vreme budu obojeni Nike modelima - upari omiljene Nike patike sa Nike duksevima, trenerkama i majicama.  Za dame preporučujemo da uz omiljeni džins prošetaju najnovije primerke Nike patika, a na fitnes da ne zaborave besprekorno dizajnirane Nike helanke. Prepusti se slobodi i mašti, a telo će ti biti zahvalno. Kreni da istražuješ Planetu Sport i našu ponudu Nike modela, a mi smo sigurni da ćeš naći baš ono što je bilo u tvojoj zamisli.

Snaga brenda i logoa

Nike je brend koji istinski poštujemo, a njegov logo deo je istorije 20. veka.

Snaga brenda i logoa potvrđena je uspesima koje je kompanija nizala godinama, kao i sportistima koji su svoje ime vezali za ovaj brend. Jer, kad kažemo Majkl Džordan kako da odmah ne pomislimo i na čuvene Air Jordan patike (takozvane džordanke), a uz Nike su stasavali i LeBron James, Rodžer Federer, Tiger Woods, Serena Williams, Rafael Nadal…

Legendarni slogan kompanije Nike “Just do it” lansiran je 1988. godine i stekao je status jednog od najpopularnijih slogana ikada.  On je i danas, baš kao i godine kada je kreiran, poziv svima nama da budemo još bolji, i da svako od nas može postići i više nego što misli. 

Dodato u korpu
Dodato u korpu
U korpi:
Nastavi na korpu i plaćanje
Nastavi sa kupovinom