Kopačke
-
-54%-20%UMBRO Kopačke classico xi fg MStara cena 5.999,99 RSD Stara cena Važeća cena 2.749,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 2.199,99 RSD Akcijska cenaUšteda 3.800,00 RSD
-
-42%-30%NOVOUMBRO Kopačke classico xii fg MStara cena 5.999,99 RSD Stara cena Važeća cena 3.499,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 2.449,99 RSD Akcijska cenaUšteda 3.550,00 RSD
Za one koji još nisu okačili kopačke o klin evo izbora kom neće odoleti, jer za dobru formu moramo imati najbolju opremu.
Fudbalske kopačke mogu biti i te kako kreativne, zbog sve insipirativnijeg dizajna. Adidas kopačke će te iznenaditi bojama i modelima, dok su Nike kopačke večna klasika. Ako se neko pitao gde naći kopačke bez pertli, znaj da i za to imamo predloge.
Kopačke prate i dresovi, a možda se odlučiš i za znojnice i čarape. Takođe, steznici su vrlo poželjni kada ste u sportu.
Čuveni i prepoznatljivi logo brenda Umbro prati muški fudbal još od prvih treninga. Ta strast opstaje godinama, a sazrevanje donosi novi ugao na ovaj sport i druženje, koje se neguje sa posebnom toplinom. Fudbal u dvoranama znači zabavu, a Umbro baš tu zabavu prati skoro ceo jedan vek. Umbro je ujedno i jedan od najprepoznatljivijih brendova kada je ovaj sport u pitanju.
Muške patike za fudbal bi trebalo pažljivo birati, imajući u vidu podlogu na kojoj se igri. Umbro patike za fudbal imaju malu težinu, dobru ventilaciju i odličan su za izbor za tvrde i polutvrde podloge. Da biste bili kompletirani i kako bi ekipa zasijala u pravom sjaju, osim volje i jakog duha, potrebni su i dresovi za fudbal.
Patike za fudbal za decu se takođe kupuju sa posebnom pažnjom, a najpre moraju biti udobne i stabilne, i da deca u njima osećaju sigurnost. Ne zanemarite i njihovu radost kada ugledaju prve dresove, jer će ih to zauvek vezati za ovaj sport.
Od momenta kada vežbanje postavimo kao jedan od prioriteta u svakodnevnim životnim aktivnostima, menja se naša svest i shvatamo da je telu potrebno pružiti ono najbolje. Bilo da vežbamo kod kuće ili preferiramo teretane, vežbanje podrazumeva posedovanje određenih aksesoara kako bismo bili u formi, održali higijenu i hidrataciju, i tako pružili najbolje od sebe.
Tokom svih sportskih aktivnosti jako je važno održavati hidrataciju, zato flašice za vodu uvek treba da su pored vas. Prilikom ulaska i izlaska iz teretane nastojte da dezinfikujete ruke, pa je najpraktičnije u rancu imati antibakterijski gel.
Kad smo kod rančeva, vodootporni rančevi brenda Safelab najbolji su za avanture koje imaju dodira sa vodom, jer će stvari biti bezbedne i suve. Takođe, i na planinarenju će ovi biti rančevi dobra opcija, jer je otporna na habanje.
Kada se spoje inovativna tehnologija u izradi obuće i italijanski dizajn, onda znamo da smo dobili nešto jedinstveno na tržištu. Zato smo i vrlo brzo zavoleli brend Geox nakon što se pojavio u Srbiji, i koji je s godinama stekao vernu publiku.
Iz sezone u sezonu ova obuća se rado kupuje, kako za starije, tako i za mlađe. Jer, zimi su obezbedili obuću koja je nepropusna, topla i izdržljiva, a leti idemo da kupimo Geox modele jer u njima naša stopala dišu i imaju komfor. Sve to je dovoljan razlog da baš sada odabereš svoj novi model, i to na Planeti Sport.
Geox muške patike, kao i ženska zimska obuća, imaju dizajn koji je istovremeno elegatan, sportski, nenametljiv i čini da ih možemo nositi u svim prilikama. Boje su svedene i u njihovim modelima muške zimske obuće, i lagane za kombinovanje uz ostatak tvoje garderobe.
Ne zaboravimo da su tvorci Geox obuće kreirali patent zvani “obuća koja diše” čija se revolucionarnost i inovativnost ogleda u tome da gumeni đon ove obuće ima posebnu membranu koja omogućuje da kroz nju prolazi vodena para, ali ne i voda. Kasnije je dizajn proširen kreirajući kožni đon koji takođe onemogućuje da prođe voda. Svaka dalja kreacija formirala je posebne linije u okviru Geox brenda, kako obuće, tako i odeće, i popularnost se brzo proširila svetom.
Geox obuća za decu posebno je tražena, kako zbog estetike, tako i zbog funkcionalnosti, tako da ne treba brinuti da li je stopalima tvojih mališana potrebno nešto drugačije.