Muški šorcevi za kupanje
-
-10%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 6.799,99 RSD Stara cena Važeća cena 6.124,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 4.899,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.900,00 RSD
-
-7%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 4.699,99 RSD Stara cena Važeća cena 4.374,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.499,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.200,00 RSD
-
-8%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 6.799,99 RSD Stara cena Važeća cena 6.249,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 4.999,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.800,00 RSD
-
-10%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 6.799,99 RSD Stara cena Važeća cena 6.124,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 4.899,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.900,00 RSD
-
-8%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 4.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 4.124,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.299,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.200,00 RSD
-
-8%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 4.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 4.124,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.299,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.200,00 RSD
-
-10%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 6.799,99 RSD Stara cena Važeća cena 6.124,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 4.899,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.900,00 RSD
-
-11%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 4.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 3.999,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.199,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.300,00 RSD
-
-7%-20%NIKE Šorc 5" volley short MStara cena 4.699,99 RSD Stara cena Važeća cena 4.374,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.499,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.200,00 RSD
-
-13%-32%NIKE Šorc m nsw ce wvn flow short scrpt MStara cena 5.999,99 RSD Stara cena Važeća cena 5.249,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 3.569,99 RSD Akcijska cenaUšteda 2.430,00 RSD
Ko se još ne raduje putovanjima, znajući da idemo da upoznamo nove destinacije, ljude, običaje? Iako neki pakovanje vide kao stres, to uopšte ne mora biti tako, pogotovo kada imate pri ruci kofere koji će zadovoljiti sve vaše uslove. Bilo da su to kraća poslovna putovanja ili duža putovanja na odmor, uvek je dobro imati adekvatne kofere kako biste bez panike mogli spakovati sve ono što vam je potrebno. Kofere ne kupujemo tako često, zato je bitno da biramo kvalitet i izdržljivost, a što da ne i boje.
Dame će reći da je njima boja kofera izuzetno bitna, zato su ženski koferi posebno interesantni i atraktivni. Muški koferi su nešto diskretnijih boja i dizajna, pa se muškarci najčešće odlučuju na teget, sive ili crne kofere.
Tokom putovanja posebno su korisni rančevi, jer u njih može da nam stane dosta sitnih stvari, a da su na jednom mestu. Ženski rančevi, kao i muški rančevi, ujedno su i odraz nečijeg stila i senzbiliteta, ali i jedni i drugi vrlo lako i efektno se uklapaju u bilo koji modni stajling.
Biti savremen, uvek u trendu, a nadasve ponuditi kvalitet i udobnost - to je misija brenda Rang. Pažljivo gradeći svoj sportski i modni pravac, uz izbor najkvalitetnjih materijala, Rang je našao svoju vernu publiku koja sa nestrpljenjem iščekuje njegove sportske i lifestyle kolekcije. Dobrim odnosom cene i kvaliteta Rang se svrstao u najpopularnije spostske brendove na našim prostorima.
Pitaš se zašto je Rang neodoljiv? Pa evo nekoliko razloga da baš sada, krstareći sajtom Planete Sport, odabereš neke Rang modele: Rang je uvek modno aktuelan, što ćeš videti na primeru ženskih i muških trenerki, dok su ženske torbe dizajnirane tako da su estetski besprekorne, ali i praktične i funckionalne. Naići ćeš na lifestyle torbe, kao i njihove vrlo zanimljive torbe za sport, koje ćeš rado nositi i u drugim, neobaveznim prilikama.
Svi znamo da majica u našim ormanima nikada dosta, a sportske muške majice odišu kvalitetom, jednostavnim dizajnom i klasikom koja uvek prija oku. Još jedan od razloga zašto je Rang popularan je i njihova dečija obuća za zimu, jer su pokazali da obuća za to godišnje doba nudi atraktivnost i nadasve zaštitu i toplotu dečijim stopalima. Zato, ne gubi vreme i obraduj sebe i vama bliske ljude nekim od Rang modela i uveri se u aktuelnost i atraktivnost ovog brenda.
Osveži svoj garderober i kreirajte novi urbani i sportski stajling nekim od najaktuelnijih Nike modela obuće i odeće. Već odavno našem svakodnevnom stilu poseban pečat daju sportski dodaci, a brend Nike dominira u svojoj ponudi sofisticirane i inovativne sportske opreme. Nike patike ili Nike trenerke vladaju lajfstajlom i šalju poruku da sportski stajling i te kako može biti primećen i upečatljiv. Osim toga, čuveni Nike logo dovoljan je da se osećaš jedinstveno, sportski otmeno i delom svetske modne priče čiji uspeh traje decenijama.
Kad čuješ onu čuvenu rečenicu “Niko to ne zna dizajnirati kao Nike”, onda znaj da iza toga stoje inovacije, istraživanja, predan rad tima dizajnera i osluškivanje potreba savremenog doba. Sve to rezultira da odmah pohrlimo da kupimo Nike muške trenerke ili Nike patike za trčanje. Dame se posebno oduševe kad vide Nike dukseve, ili uvek zanimljivo i moderno dizajnirane Nike ženske jakne i Nike ženske patike.
Obraduj i svoje najmlađe, jer su Nike patike za decu već godinama omiljene među mladom populacijom.
Neka vaši vikendi i slobodno vreme budu obojeni Nike modelima - upari omiljene Nike patike sa Nike duksevima, trenerkama i majicama. Za dame preporučujemo da uz omiljeni džins prošetaju najnovije primerke Nike patika, a na fitnes da ne zaborave besprekorno dizajnirane Nike helanke. Prepusti se slobodi i mašti, a telo će ti biti zahvalno. Kreni da istražuješ Planetu Sport i našu ponudu Nike modela, a mi smo sigurni da ćeš naći baš ono što je bilo u tvojoj zamisli.
Snaga brenda i logoa
Nike je brend koji istinski poštujemo, a njegov logo deo je istorije 20. veka.
Snaga brenda i logoa potvrđena je uspesima koje je kompanija nizala godinama, kao i sportistima koji su svoje ime vezali za ovaj brend. Jer, kad kažemo Majkl Džordan kako da odmah ne pomislimo i na čuvene Air Jordan patike (takozvane džordanke), a uz Nike su stasavali i LeBron James, Rodžer Federer, Tiger Woods, Serena Williams, Rafael Nadal…
Legendarni slogan kompanije Nike “Just do it” lansiran je 1988. godine i stekao je status jednog od najpopularnijih slogana ikada. On je i danas, baš kao i godine kada je kreiran, poziv svima nama da budemo još bolji, i da svako od nas može postići i više nego što misli.