Ženske čarape
-
-6%-20%NIKE Čarape j everyday max ns 3pr UStara cena 2.399,99 RSD Stara cena Važeća cena 2.249,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 1.799,99 RSD Akcijska cenaUšteda 600,00 RSD
-
-25%-20%NIKE Čarape nk evryday plus cush footie 3pr - 144 futura UStara cena 2.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 1.874,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 1.499,99 RSD Akcijska cenaUšteda 1.000,00 RSD
-
-10%-20%NIKE Čarape u nk everyday plus cush crew 2pr UStara cena 2.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 2.249,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 1.799,99 RSD Akcijska cenaUšteda 700,00 RSD
-
-10%-20%NIKE Čarape nk everyday plus cush crew 2pr - 144 3 feed UStara cena 2.499,99 RSD Stara cena Važeća cena 2.249,99 RSD Važeća cena Akcijska cena 1.799,99 RSD Akcijska cenaUšteda 700,00 RSD
Klasične bele ili crne, šarene ili u bojama, čarapa nikada dosta u našim ormanima. S obzirom na to da ovaj deo garderobe menjamo vrlo često, potrebne su nam pa u skoro svim bojama, dezenima i dužinama.
Ženske sportske čarape postale su i deo modnih stajlinga, iako smo ih prvobitno nosili samo tokom sportskih aktivnosti. Danas ih dame vrlo stilizovano uklope uz trenerke, helanke, suknje i haljine.
Koje onda čarape da izabrereš? Na Planeti Sport je izbor više nego bogat, a tu su brendovi Adidas, Icepeak, Lotto, Nike, Rang, Sergio Tacchini, Slazenger, Wintro.
Nisu svi trotineti isti. Postoje oni koji osim lepog dizajna i boja privuku dobrim performansama, a sve kako bi deca na njima uživala u sigurnoj vožnji. Upravo je to odlika Davideli trotineta za decu, na kojima ćeš videti da poseduju dva prednja točka radi održavanja ravnoteže. Volani su podesivi, za sve uzraste, a dodatnu bezbednost daju i udobne ručke. Dodatno će te privući boje i dizajn ovih trotineta. Svakako, ako želiš dodatnu sigurnost, tu su i kacige za decu.
Roleri za devojčice posebna su radost u ranom uzrastu, a često ih čuvamo godinama kasnije kao uspomenu na bezbrižne dane. Najbolje je birati one sa silikonskim točkićima, radi udobne vožnje. Ako se roleri voze na nešto hladnijem vremenu, onda se bez dečijih jakna ne izlazi napolje.
Osveži svoj garderober i kreirajte novi urbani i sportski stajling nekim od najaktuelnijih Nike modela obuće i odeće. Već odavno našem svakodnevnom stilu poseban pečat daju sportski dodaci, a brend Nike dominira u svojoj ponudi sofisticirane i inovativne sportske opreme. Nike patike ili Nike trenerke vladaju lajfstajlom i šalju poruku da sportski stajling i te kako može biti primećen i upečatljiv. Osim toga, čuveni Nike logo dovoljan je da se osećaš jedinstveno, sportski otmeno i delom svetske modne priče čiji uspeh traje decenijama.
Kad čuješ onu čuvenu rečenicu “Niko to ne zna dizajnirati kao Nike”, onda znaj da iza toga stoje inovacije, istraživanja, predan rad tima dizajnera i osluškivanje potreba savremenog doba. Sve to rezultira da odmah pohrlimo da kupimo Nike muške trenerke ili Nike patike za trčanje. Dame se posebno oduševe kad vide Nike dukseve, ili uvek zanimljivo i moderno dizajnirane Nike ženske jakne i Nike ženske patike.
Obraduj i svoje najmlađe, jer su Nike patike za decu već godinama omiljene među mladom populacijom.
Neka vaši vikendi i slobodno vreme budu obojeni Nike modelima - upari omiljene Nike patike sa Nike duksevima, trenerkama i majicama. Za dame preporučujemo da uz omiljeni džins prošetaju najnovije primerke Nike patika, a na fitnes da ne zaborave besprekorno dizajnirane Nike helanke. Prepusti se slobodi i mašti, a telo će ti biti zahvalno. Kreni da istražuješ Planetu Sport i našu ponudu Nike modela, a mi smo sigurni da ćeš naći baš ono što je bilo u tvojoj zamisli.
Snaga brenda i logoa
Nike je brend koji istinski poštujemo, a njegov logo deo je istorije 20. veka.
Snaga brenda i logoa potvrđena je uspesima koje je kompanija nizala godinama, kao i sportistima koji su svoje ime vezali za ovaj brend. Jer, kad kažemo Majkl Džordan kako da odmah ne pomislimo i na čuvene Air Jordan patike (takozvane džordanke), a uz Nike su stasavali i LeBron James, Rodžer Federer, Tiger Woods, Serena Williams, Rafael Nadal…
Legendarni slogan kompanije Nike “Just do it” lansiran je 1988. godine i stekao je status jednog od najpopularnijih slogana ikada. On je i danas, baš kao i godine kada je kreiran, poziv svima nama da budemo još bolji, i da svako od nas može postići i više nego što misli.